FAQ2023-09-05T09:56:07+00:00

Veel gestelde vragen

Vind hier de antwoorden die je nodig hebt.

Wat houdt zorgbemiddeling in en hoe kan jullie bureau mij helpen bij het vinden van de juiste opdracht?2023-08-09T15:50:52+00:00

QC staat klaar om je te assisteren bij het vinden van de meest geschikte opdracht die bij je past. Zorgbemiddeling omvat het proces waarbij we onze kennis van beschikbare zorgdiensten en -instellingen inzetten om je te helpen bij de juiste keuze. Of je nu op zoek bent naar thuiszorg, intramuraal of andere zorgopties, wij zullen de best passende opdracht vinden. We begrijpen dat elke situatie uniek is, en daarom streven we ernaar om een op maat gemaakte opdracht te bieden die aan je verwachtingen voldoet. Ons doel is om het hele proces soepel te laten verlopen en je te ontlasten van alle administratie zaken.

Wat kan ik verwachten nadat ik contact heb opgenomen met QC?2023-08-09T15:52:16+00:00

Wij zullen een aantal stappen met je doornemen om zo voor de best mogelijke opdracht te zorgen. Wij beginnen met een persoonlijk gesprek, waarin we de voorkeuren en vereisten met elkaar bespreken. Op basis gaan wij op zoek naar de beschikbare opdrachtgevers die aan deze criteria voldoen. Vervolgens presenteren we je de verschillende opties die wij hebben gevonden. Zodra je een beslissing hebt genomen, maken wij een account voor je aan op ons platform en zullen wij deze opdrachtgevers toevoegen. We begeleiden je door de aanmelding en registratie en blijven in contact om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt. Als je eenmaal gestart bent, zullen wij in de loop van de tijd contact met je opnemen of de opdracht goed bij je aansluit.

Jullie hebben het over een digitale urenregistratie, hoe gaat dit in zijn werking?2023-08-09T15:52:32+00:00

De opdrachtgever(s) zetten bij ons de openstaande diensten uit. Dit zijn de aangevraagde tijden waar je als medewerker op kunt reageren. Na afloop van je dienst worden de uren geregistreerd bij de opdrachtgever(s). Intramurale diensten zijn vaste uren en deze zullen niet aangepast worden. De diensten binnen de thuiszorg werken net even wat anders. Dit zijn aangevraagde tijden en kunnen afwijken wanneer je de route hebt gelopen, denk hierbij aan uitloop, maar ook eventuele afmeldingen van cliƫnten. Dit kunnen wij tijdens het persoonlijke gesprek toelichten.

Ben ik BTW plichtig?2023-08-09T15:52:46+00:00

In de zorg ben je vrijgesteld van de BTW. Mocht je hier vragen over hebben, dan kunnen wij dit toelichten in een persoonlijk gesprek.

Ben ik verplicht diensten af te nemen?2023-08-09T15:52:59+00:00

Dat ben je niet, maar wij hopen natuurlijk dat je veel diensten via ons komt werken.

Waar zijn jullie gevestigd?2023-08-09T15:53:13+00:00

Ons kantoor zit op Tauber 52, unit 21.A. Wil je een afspraak maken? Laat het ons weten.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen als mijn vraag hier niet tussen staat?2023-08-09T15:53:29+00:00

Je kunt ons bereiken via de e-mail of telefoonnummers. Deze kan je vinden op de contactpagina.

Ga naar de bovenkant